Warning: The magic method Allbitsnbytes\WPLogViewer\Characteristic\IsSingleton::__wakeup() must have public visibility in /customers/8/4/1/pingstkyrkanhabo.se/httpd.www/web/wp-content/plugins/wp-log-viewer/libs/Characteristic/IsSingleton.php on line 58 Julklappar till Rumänien! – Pingstkyrkan Habo

Julklappar till Rumänien!

Vill du vara med och glädja barn och ungdomar i Rumänien genom att köpa julklappar? Nu på söndag samlar vi in alla paket i kyrkan under gudstjänsten kl.10:30!

Har du inte möjlighet att vara med på söndag så kan du under hela veckan lämna in dina paket i styrelserummet i kyrkan.

All information om pakten hittar du nedan.

JULKLAPPAR till EFI Fadders arbete i Rumänien 2022
www.efifadder.se

Barnpaket: Ritblock, Vita eller färgade papper Tuschpennor/ färgpennor
Lördagsgodispåse (hållbar minst till aug 2023)
Dessa paket får gärna vara inslagna. Viktigt att det inte läggs i mer eller mindre.

Ungdomspaket: Duschcréme, Schampo, Deodorant Godis

Hygienpaketet kan vara inslaget i genomskinlig plastpåse/cellofan knutet med presentsnöre. Då ser man skillnad på dam o herr. Om inte alla paket går åt till jul delas de ut vid födelsedagar mm.
Kex och godis är tacksamt till alla åldrar. Behöver inte vara inslaget.

EFI-fadder tar gärna emot en ekonomisk julgåva Bankgiro 900-4300 Swish 1239004300.

Tack vare frivilligarbete går 98% av insamlade medel direkt till arbetet i Rumänien. Den bästa julklappen är att bli månadsgivare med valfri summa. Skriv till fadder@efifadder.se

Tack att du vill vara med och glädja människor med en gåva till jul! Lämna senast 20/11på förmiddagsgudstjänsten i Pingstkyrkan Habo.