Warning: The magic method Allbitsnbytes\WPLogViewer\Characteristic\IsSingleton::__wakeup() must have public visibility in /customers/8/4/1/pingstkyrkanhabo.se/httpd.www/web/wp-content/plugins/wp-log-viewer/libs/Characteristic/IsSingleton.php on line 58 Behov av samtal? – Pingstkyrkan Habo

Behov av samtal?

Har Du behov av att samtala med någon?

Är Du drabbad av sorg, kris, fysisk eller psykisk ohälsa? Eller andra vardagsbekymmer som blivit Dig övermäktiga? Har Du relationsproblem i familj, arbete, vänkrets eller i församlingen? Brottas Du med trostvivel eller andra djupa existensiella frågor?

Vi finns till för Dig!

Själavårdsteamet Habo Pingst består av människor med erfarenhet av att samtala med människor i nöd. Vi är däremot inga professionella terapeuter, utan arbetar ideellt med samtal på fritiden som lekmän. Vi vill slå följe med Dig ett kort stycke på Din livsväg för att stödja, uppmuntra och vägleda Dig i Din nuvarande situation.

Du är välkommen att kontakta oss för ett inledande bedömningssamtal.

I första hand: sjalavardsteam@pingstkyrkanhabo.sedygnet runt

I andra hand: 036-40097 dagtid (expedition)

I tredje hand: 070-2205678 dagtid (föreståndare Mikael Klingberg)

Med varm hälsning