Warning: The magic method Allbitsnbytes\WPLogViewer\Characteristic\IsSingleton::__wakeup() must have public visibility in /customers/8/4/1/pingstkyrkanhabo.se/httpd.www/web/wp-content/plugins/wp-log-viewer/libs/Characteristic/IsSingleton.php on line 58 Hope for this nation! – Pingstkyrkan Habo

Hope for this nation!

Kl. 10:30 – Gudstjänst. Livesändning via Pingst Habos YouTube-kanal. Tillbedjan, lovsång, predikan och personlig betjäning i förbön över Zoom.

Talare: Cornelia Forsberg.
Lovsång: Sanna Välipakka och Alexander Forsberg.

PERSONLIG BETJÄNING I FÖRBÖN ÖVER ZOOM (kl. 10.30):

Kl. 19.30 – Lovsångskväll över Zoom.

”Vi älskar Guds närvaro och vet att vi blir förvandlade på platsen inför Hans ansikte. Vi ser hur Guds rike bryter fram där tillbedjan och lovsång stiger. För Honom är ingenting omöjligt. Guds kärlek och godhet förvandlar liv, situationer och nationer!

Gud rör vid vårt land. Vi lever i en spännande tid. Vi ser fram emot en förvandlande dag inför Guds ansikte!

Boka in 25 april! Låt oss tro Gud om och stå i bön för ett förvandlat samhälle och en förvandlad region! Välkommen att ta del av sändningarna var du än är ifrån.

Vi kommer också att komma 16-19 september till Habo för att ha dagar av lovsång, undervisning, betjäning i förbön och evangelisation. Vi har stor förväntan inför vad Gud kommer göra. Välkommen!” (HFTN)