Gudstjänst 14 februari

På söndag firar vi gudstjänst tillsammans klockan 10:30! Stefan Ahlgren kommer att predika. Elin och Samuel Anefur sjunger och leder oss i lovsång. Det blir även en barnruta för alla barn. Vi får även en hälsning från Open Doors.

Efter gudstjänsten, kl. 11:30, är du välkommen på en liten träff på kyrktorget via zoom. Du får möjlighet att se andra och även få lite information om vad som är på gång i församlingen. Du hittar länken till kyrktorget via vår hemsida eller i församlingsbrev.

Vill du veta mer om Pingstförsamlingen? Ny i Habo? Intresserad av att bli medlem? Vill veta mer om kristen tro? Vara med i en liten grupp som delar livet? Ta gärna kontakt med Mikael Klingberg på mikael@pingstkyrkanhabo.se