Warning: The magic method Allbitsnbytes\WPLogViewer\Characteristic\IsSingleton::__wakeup() must have public visibility in /customers/8/4/1/pingstkyrkanhabo.se/httpd.www/web/wp-content/plugins/wp-log-viewer/libs/Characteristic/IsSingleton.php on line 58 GEMENSKAPSDAGAR – SJÖBOL 10-11 SEPTEMBER! – Pingstkyrkan Habo

GEMENSKAPSDAGAR – SJÖBOL 10-11 SEPTEMBER!

Lördagen den 10 september har vi i Pingst Habo en gemenskapsdag på Sjöbol utanför Mullsjö. Det blir en heldag av gemenskap och olika aktiviteter för alla åldrar! Det kommer även finnas möjlighet att sova över till söndagen. Söndagens gudstjänst den 11 september kommer vi att fira på Sjöbol kl.10:30.

Anmälan till församlingsdagen gör du genom att skriva upp dig på listan i kyrkan, maila till mikael@pingstkyrkanhabo.se eller ringa 0702205678.

Vi vill ha eran anmälan senast 1 september. Anmäl även om du önskar övernatta, begränsat med antal platser.

Kostnad lördag: 150kr/vuxen, 50kr/barn
Kostnad övernattning: 100kr/vuxen, barn och ungdomar gratis.

Betala gärna in avgiften på Pingstkyrkans Bg 5774-9418, eller Swish till 123 240 44 40 och märk insättningen med ”Sjöbol”

Varmt välkomna till fantastiska dagar!