Warning: The magic method Allbitsnbytes\WPLogViewer\Characteristic\IsSingleton::__wakeup() must have public visibility in /customers/8/4/1/pingstkyrkanhabo.se/httpd.www/web/wp-content/plugins/wp-log-viewer/libs/Characteristic/IsSingleton.php on line 58 Bönekväll – Live från Huskvarna 14 september – Pingstkyrkan Habo

Bönekväll – Live från Huskvarna 14 september

Ingen bönesamling i kyrkan ikväll men du är välkommen att be hemma eller i Huskvarna Pingst kl.19:00!

Ikväll klockan 19.00–21.00 sänder Huskvarna Pingst live på Pingst Sveriges YouTube-kanal. Kvällen blir interaktiv då man ber för inskickade böneämnen och profetiska hälsningar.

Du kan vara med digitalt via Youtube, skriva böneämnen via chatten och själv be där du är. Du är även varmt välkommen till Huskvarna för att vara med på plats.

Vi fortsätter att be utifrån The Stockholm Call.

• En djupare kärlek till Gud.
  • En djupare kärlek till människor och ett stärkt förvaltarskap av Guds skapelse.
  • En stärkt lokal församling.
  • Ett perspektiv för nästa generation.
  • Att se församlingsplantering som normalt.
  • Ett fast och varmt ledarskap.

Vi ser fram emot att samlas som rörelse, både digitalt och på plats, där vi tillsammans får be Gud om hans vidrörande av våra församlingar, våra städer och vårt land för tiden som ligger framför.