Hope for this nation 17-19 september

Publicerat av Mikael Klingberg den

FREDAG:
20.00 – Kvällsmöte (sänds även via youtube)
Tillbedjan, lovsång, predikan & förbön.

LÖRDAG:
10.00 – Seminarium: ”Vittnesbörd om vad Gud gör i Sverige”
11.30-13.00 – Gatuevangelisation i Habo
15.00 – Seminarium: “Om tillbedjan och lovsång”
16.30 – Seminarium: ”Ett liv med den Helige Ande”
19.00 – Kvällsmöte (sänds även via youtube)
Tillbedjan, lovsång, predikan & förbön.

SÖNDAG:
10.30 – Gudstjänst
Tillbedjan, lovsång, predikan & förbön. Livesänds även via YouTube (sök på ”Pingstkyrkan Habo”)

Talare: Isak Sperling (fre), Cornelia Forsberg (lör-sön). Lovsångsledning av Sanna Välipakka, Alexander Forsberg, Hanna Torén & Jona Johansson.

En ekumenisk helg för alla åldrar i Pingstkyrkan Habo. En helg av tillbedjan, lovsång, undervisning, mötet med Gud och betjäning i förbön. Kostnadsfritt.

Vi älskar Guds närvaro och vet att vi blir förvandlade på platsen inför Hans ansikte. Vi ser hur Guds rike bryter fram där tillbedjan och lovsång stiger. För Honom är ingenting omöjligt. Guds kärlek och godhet förvandlar liv, situationer och nationer! Gud rör vid vårt land. Vi lever i en spännande tid. Vi ser fram emot förvandlande dagar inför Guds ansikte! Boka in 17-19 september! Låt oss tro Gud om och stå i bön för ett förvandlat samhälle och en förvandlad region!

Kategorier: Hem